Nissan Juke Owners Club banner

Versnellingssymbool blijft staan, wijzend naar boven en beneden

36K views 19 replies 14 participants last post by  Mattw90  
#1 ·
Hallo allemaal, ik ben nieuw dus wees alsjeblieft geduldig met me. Ik heb een 2014 juke accenta 1.2 51000 mls. Onlangs heeft de auto een beetje onregelmatig stationair gedraaid, de naald beweegt niet maar je kunt het wel voelen. Ook blijft het versnellingssymbool op het dashboard branden met de pijl omhoog en omlaag tegelijkertijd, mijn cruise control en begrenzer laten me geen snelheid invoeren. Ik heb een monteur ernaar laten kijken met zijn scanner en er komen geen problemen naar voren. Ik kan niet naar een Nissan garage gaan omdat ze allemaal gesloten zijn vanwege corona. Alle hulp zou geweldig zijn bedankt

#2 ·
Hallo, ik had hetzelfde, het gele ECU-waarschuwingslampje en het symbool voor het schakelen van versnellingen brandden de hele tijd met pijlen omhoog en omlaag, snelheidsbegrenzer en cruise control werkten niet. Nu het is gerepareerd, realiseer ik me dat de auto een beetje onregelmatig liep, ik moest wat harder toeren na het schakelen. Vandaag laten repareren, bedankt Central Garages Torbay.

Nieuwe gloeibougies en een filterwissel en we zijn weer normaal en de auto loopt veel soepeler.

#7 ·
Hoi, ik had hetzelfde, ECU-waarschuwingslampje geel en versnellingssymbool de hele tijd met pijlen omhoog en omlaag, snelheidsbegrenzer en cruise control niet-functioneel. Nu het is opgelost, realiseer ik me dat de auto een beetje onregelmatig liep, moest een beetje harder toeren na het schakelen. Vandaag gerepareerd, dank u Central Garages Torbay.

Nieuwe gloeibougies en een filterwissel en we zijn weer normaal en de auto loopt veel soepeler.
Hallo, ik heb hetzelfde probleem dat net op mijn auto is verschenen. Wat heb je gedaan met gloeibougies en filter? Welk filter bedankt

#3 ·
Hoi allemaal, ik ben nieuw dus wees alsjeblieft geduldig met me. Ik heb een 2014 juke accenta 1.2 51000 mls. Onlangs liep de auto stationair een beetje onregelmatig, de naald beweegt niet maar je kunt het wel voelen. Ook blijft het symbool voor het schakelen op het dashboard branden met de pijl omhoog en omlaag tegelijkertijd, mijn cruise control en begrenzer laten me geen snelheid invoeren. Ik heb een monteur ernaar laten kijken met zijn scanner en er komen geen problemen naar voren. Ik kan niet naar een Nissan garage omdat ze allemaal gesloten zijn voor corona. Alle hulp zou geweldig zijn bedankt

#9 ·
Hoi, ben je hier ooit achter gekomen? Waren het alleen stekkers en filters? Ik heb net een 1.2 DIG-T gekocht en heb hetzelfde probleem. Alle hulp wordt gewaardeerd.
Hoi, ik vraag me hetzelfde af. Ik heb net de digi-t 64reg van mijn ouders geadopteerd. Motorlampje aan, versnellingsbaklampje aan, cruise control werkt niet. Ze dachten aanvankelijk dat het een sensor op een band was. Maar het was slechts een tijdelijke oplossing. Onlangs nieuwe filters, bougies, garage heeft een diagnose gesteld. Besloten dat het de thermostaat was. Maar bij het proberen de thermostaat vandaag te vervangen, besloten dit niet te doen, omdat de thermostaat in orde was. Dus zonder te worden opgelicht bij een Nissan-dealer, suggesties voor een oplossing? Het lijkt erop dat nogal wat mensen het probleem hebben zonder duidelijke oplossing

#12 ·
Ik heb precies hetzelfde probleem met een 1.2 DIG-T. Motorlampje, versnellingspooklampjes, cruise control. Garage is van plan om bougies en thermostaat te vervangen. Ik kan niets vinden in een forum met een geverifieerde oplossing. L1NSF zei dat het die dag was opgelost, maar het lijkt erop dat bij velen verschillende dingen zijn vervangen, de garage zal de geregistreerde fouten resetten, waardoor het motormanagementlampje wordt gewist, maar korte tijd later gaat het lampje weer branden omdat de oorzaak niet daadwerkelijk is opgelost.